Grafisk Litteratur

Markedsføring og ledelse

Lærebøger og håndbøger om markedsføring samt præsentation af de bedste eksempler på markedsføring i Danmark

Service Design
Ny revideret udgave

Ian Wisler-Poulsen
Service Design

Grundbog i Servicedesign gennemgår begrebet servicedesign helt fra bunden. Forfatteren viser, hvad det vil sige, at udvikle en serviceydelse med kunden i centrum samt betydningen af oplevelse og forventning. Bogen indeholder desuden en række metoder og værktøjer til idéudvikling.

256 sider, 285 kr., Læs mere »

Grundbog for Art Directors

Katrine Granholm, Tine Kej og Dorte Nielsen
Grundbog for Art Directors

Her er bogen for art directors og alle dem, der drømmer om at blive det.

Her finder du regler og retningslinjer for at højne kreativiteten og at skabe inspirerende løsninger, der ikke tidligere er set.

256 sider, 360 kr., Læs mere »

Redaktørens håndbog

Lis Hornø
Redaktørens håndbog

Her er samlet alt det, journalisten skal have styr på for at lave et optimalt magasin. En del af bogens pointer gælder også, når du producerer aviser, bøger, tabletmagasiner og digitale singler.

110 sider, 240 kr., Læs mere »

Reklamekampagnen
Revideret udgave

Ole E. Andersen
Reklamekampagnen

Der er hård konkurrence om kundernes opmærksomhed, og derfor bliver behovet for at optimere investeringerne i markedsføringen af stadigt større betydning. Forfatteren gennemgår i denne bog planlægning og evaluering af den vellykkede reklamekampagne.

70 sider, 240 kr., Læs mere »

Virksomhedens logo
Nedsat pris

Ian Wisler-Poulsen
Virksomhedens logo

I nogle tilfælde er det første logo for en nystartet virksomhed en tilfældighed, men den videre udvikling stiller krav om systematisk arbejde. Det handler denne bog om!

100 sider, 162,5 kr., Læs mere »

Grafisk Litteratur · Vennemindevej 45 A · 2100 København Ø
boger@grafisk-litteratur.dk · Tel: 70 20 92 02

Salgs- og leveringsbetingelser · Kontakt

Sitemap