Forlaget ekspederer ikke længere egne titler. De kan i stedet købes hos en boghandler. Husk ISBN-nummer!
Maj Ribergård
Fortæl med tegninger
Bogen henvender sig til alle, der ønsker at udvikle kundskaber for at kunne fortælle med tegninger.
De første kapitler handler om arbejdsmetoder, der kan bruges til at styre de visueller virkemidler.
Lis Hornø
Redaktørens håndbog
Her er samlet alt det, journalisten skal have styr på for at lave et optimalt magasin. En del af bogens pointer gælder også, når du producerer aviser, bøger, tabletmagasiner og digitale singler.
Nikolaj Hyldebjerg
Design Thinking
Bogen er skrevet til alle, der ønsker en letforståelig introduktion til Design Thinking. Fx designstuderende, undervisere i design eller innovation og idéudvikling, virksomheder der ønsker at arbejde med innovative processer og alle andre, der bare er nysgerrige efter at lære designerens metoder. Bogen indeholder bl.a. en række konkrete eksempler.
Dorte Nielsen
Idébogen
Idébogen indeholder praktiske værktøjer, metoder, inspiration, gode råd og andre igangsættere af kreativiteten.
Ole E. Andersen
Reklamekampagnen
Der er hård konkurrence om kundernes opmærksomhed, og derfor bliver behovet for at optimere investeringerne i markedsføringen af stadigt større betydning. Forfatteren gennemgår i denne bog planlægning og evaluering af den vellykkede reklamekampagne.